میو میو.....

معرفی میکنم نوش مادر بچه هاشِکـْـلـَکْ هآے خآنومے 

(میشو) خوشکل بچه گربه هاشِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے

 

(نعوم) ریز میزه گربه هاشِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

(خال خالی) طرح دار گربه ها حالا بعدا میبینین چرا اینطوری اسمشو گذاشتیم  شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

(جزغاله) سیاه گربه ها شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

و (فلفول) تپله گربه هام

حالا عکسه خانوادگیشون وقتی خوابن

 


نظرات شما عزیزان:

a
ساعت18:02---21 تير 1390
حوصله ندارم
پاسخ:خل و چلی تو هم اپه جدیدمو بخون من دارم میرم بای


a
ساعت17:48---21 تير 1390
کاش یه وب داشتم کلی زر میزدم!!!!!!!!!!!پاسخ: خوب بزن همچین میگی انگار سخت ترین کاره دنیاست

a
ساعت15:46---21 تير 1390
وای سلام نمیدونی چند تا چیزی که دان کردم پاک شد این ویندوز کار نمی کرد عوضش کردنپاسخ:اشکال نداره عزیزم دوباره دان میکنی گریه نکن منم گریه میکنمااااا

آخرین تنها
ساعت12:20---21 تير 1390
سلام
آخرین آپ آخرین تنها

خواهشا بیا


فرانک فرزین
ساعت8:49---21 تير 1390
این مامان گربه ها...وای وای....ترسیدم ازش...این چه طرزه نگاه کردنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
میشو خیلی نازه.
نعوم مثه این بچه مظلومای کتک خورده شده
خال خالی خیلی قیافه گرفته
جزغاله که از جزغاله هم رد کرده بنده خدا
فلفولم بامزس
اینا که خواب نیستن...چشمه بعضیاشون بازه
اما این چه طرز خوابیدنه آخه؟؟؟؟؟؟؟استخوناشون نمیشکنه؟


a
ساعت16:58---20 تير 1390
خیلی خوشحال شدم دیدمت

امیر ----------بی تو هرگز
ساعت16:10---20 تير 1390




همه ی این گلها تقدیم به خوشگل ترین گل دنیا فاطمه ی مهربونم


shadmehr3
ساعت14:49---20 تير 1390
سلام چطوری فاطی خوبی؟

a
ساعت12:57---20 تير 1390
الن دارم ادی دان میکنم و لیدی دان میکنم به تو پی ام میدم و !!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ:به به ماشالا چه سریع
پاسخ:دلم نیمود رو بالایی بونویسم اخه خیلی خوشکله خواهش میکنم عشقم ولی ظهری عجب ماچی ازت گرفتماااا


a
ساعت10:18---20 تير 1390
واقعا که
پاسخ:پاشو دیگهههههههههه
پاسخ:هما حوصلم سر رفت بیا دیگه


a
ساعت10:14---20 تير 1390
وایییییییییییییی

a
ساعت10:06---20 تير 1390
ای بابا بیا جواب بده دیگه منو مچل کردی ؟ منتظرم ها

a
ساعت10:01---20 تير 1390
بمیری ایشالا کجایی؟

a
ساعت9:51---20 تير 1390
کاش میمودی دنبالم منکه نمیدونم کی بیام
پاسخ:هما پاشو الان بیا من کتابخونم


a
ساعت9:32---20 تير 1390
ای بابا بیا جواب بده دیگه شاید هنوز نیومدی هر وقت رسیدی بیا منتظرم بیا بگو کی بیام کتابخونه

adoma
ساعت9:18---20 تير 1390
فاطمه من نمیدونستم ساعت چند میای واسه همین الان نیستم اونجا اگه اینو دیدی که میدونمم می بینی بهم زنگ بزننننننننننننننن تا بیام
پاسخ:هما همین الان حاضر شو تا منم حاضر شم


امیر ----------بی تو هرگز
ساعت0:11---20 تير 1390
واااااااااااای چه گربه های نازی ..........خوش به حال گربه هات که پیشت بودن و نوازششون کردی جزغاله خیلی بانمکه بیشتر شبیه جنوبیهاست ....ولی سوپرایز جالبی بود ......از عصری که خبرم دادی دل تو دلم نبود که زود بیام خونه و سوپرایزت رو ببینم .......منم دلم واسه گربه هات تنگ شد .......ایشاالله همیشه خوش باشی خواهر گلم ....خوشحالم که خوشحالی

دل شكسته روزگار
ساعت21:06---19 تير 1390
!
!
!


دل شكسته روزگار 
ساعت21:04---19 تير 1390
بچه گربه از مامانش میپرس :مامان بابای من کیه مامانش میگه نمدونم عزیرم،من سرم تو سطل آشغال بود

sh
ساعت20:52---19 تير 1390
فاطمه هستی کارت دارم عزیزم.

لبخند
ساعت19:44---19 تير 1390
سلااااااام ...
وااای، چه سوپرایز نازی!!
همشون خیلی با نمکن!.. معلومه خیلی شیطونن !!
میشو، خیلی نازه!!
مرسی عزیزم، پست خیلی قشنگی بود


ادیب
ساعت19:41---19 تير 1390

گلِ من!

مرو اي سرخ گل از خانه يِ من
تا به مهرت غزلي ساز كنم
دير وقت است ، از این خانه مرو
شب بمان ، تا سخن آغاز كنم

شب بمان ، تا كه سحرگه من و تو
خوش به گلگشت و تماشا برويم
تا سبك بوي تر از پايِ خيال
ما به مهمانيِ گل ها برويم

جلوه كن ، جلوه در آيينه ي چشم
كه گلي چون تو به زيبايي نيست !
پُرگل این خانه ي رؤياست ، ولي
چون جمالِ تو تماشايي نيست !

ارغوان هاي دل انگيز ، ز شوق
خيمه ي انس به صحرا زده اند
تا من و دوست ، نشينيم به هم
سايه باني ز گل ، آن جا زده اند

گلبُنان ، بهر نثارِ قدمت
خرمني گل به چمن ريخته اند
شاخه ها ، بهر تماشاي رُخَت
از بر و دوشِ هم آويخته اند

همه گويند ، به نجوايِ نسيم
كاين گلِ شاعرِِ گلپرورِ ماست
نيست چون او به گلستانِ جهان
این گلِ سرخ ، كنون در برِ ماست

گويمت باز ، كه اي مايه ي ناز !
منشين چهره پرآژنگ و دُژَم !
عمر ، چون آبِ روان مي گذرد
شايد اي جان ، نرسيديم به هم !

هان ! مبادت غمِ تنهايي من !
كه چمن ، جايِ پريشاني نيست !
گر كه چون لاله ، مرا داغي هست
بر دلم هست و به پيشاني نيست !

بنشين و بنشانم به كنار
تا دَمَد ماه و برآيد مهتاب
تا چو رخسارِ دلارايِ تو ماه
خوش كند جلوه در آيينه ي آب

تا پريشان شود از دستِ نسيم
سنبلِ موي تو از بر شانه ي من !
تا شوي مستِ شرابِ سخنم
خوش به خوابت كند افسانه ي من !


دل شكسته روزگار
ساعت19:37---19 تير 1390
ســـــــلام

اجي جون خوفي

بابا چقد جالب بودند


همشون خوشگل بودند به جز جزغـــــــاله
عالي بود فاطمه جون به هر قيمتي كـــــــه بگي خريدارم



اجـــــــــــــــــــــي



جــــــــــــــون


a
ساعت19:32---19 تير 1390
وای تو چقدر خوشحالی ولی من دارم از ناراحتی میمیرم هیشکی منو نمیفهمه
پاسخ: جیگیلیه من چرا ناراحتی فردا قبولت میکنن چنسال دیگه میبینیم از 10 نفر مخه جهانی حالا فردا میبینمت با هم میحرفیم گلم ناناحت نباش نگفتی نظرت راجبه گربه هام چیه؟


sh
ساعت19:01---19 تير 1390
سلام خیلی جالب بود

ادیب
ساعت18:43---19 تير 1390
او مثل همیشه خواب هایش آبی ست
کار من بی چاره ولی بی خوابی ست
من گربۀ ولگرد خیابان هستم
او گربۀ چاق و چلۀ قصابی ست !!


ادیب
ساعت18:42---19 تير 1390
او مثل همیشه خواب هایش آبی ست
کار من بی چاره ولی بی خوابی ست
من گربۀ ولگرد خیابان هستم
او گربۀ چاق و چلۀ قصابی ست !!


ادیب
ساعت18:41---19 تير 1390
مامانشونو دوس دارم !!
آخی جزغاله چقدم جزغاله س .... اسم همشون بامسماس منم بچگی گربه باز بودم خیلیم خاطره دارم واقعا جاااااااااااالب...


خسته
ساعت18:38---19 تير 1390
به نظرم یکی میشو و یکی جزغاله خیلی جذاب بودند .

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تاريخ یک شنبه 19 تير 1390برچسب:,ساعت 17:38 نويسنده فاطمه |